ویزای مولتی کانادا

ویزای مولتی کانادا

مطالعه در 1 دقیقه

شرایط اخذ ویزای مولتی کانادا 2023 دعوتنامه، هزینه‌ و مدارک جهت دریافت اطلاعات بیشتر با آژانس مسافرتی کارون سیرتماس بگیرید

ویزایمولتی کانادا

ویزای مولتی کانادا:  به شما اجازه می‌دهد تا زمانی پایان اعتبار به دفعات زیاد وارد کانادا شوید و در هر بار ورود، حداکثر ۶ ماه در این کشور با خیال راحت بمانید. به همین دلیل به آن ویزای چند بار ورود یا ویزای مولتی کانادا می‌گویند.

در رابطه با صدور ویزای مولتی، کانادا بسیار سخاوتمند است، چون که حتی اگر قصد یک بار ورود به این کشور را داشته باشید، معمولا ویزای مولتی چند بار ورود برای شما صادر می‌ کنند که این موضوع از مزایای مولتی ویزای کانادا است. این یک شانس بزرگ است و یک برد برای شما محسوب می‌شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر با مجموعه ما در سایت در ارتباط باشید و اینترنتی و آنلاین ما را دنبال کنید.

اگر قصد اخذ ویزای کانادا را دارید حتما لینک زیر را دنبال نمایید

ویزای مولتی کانادا چیست؟

ویزای مولتی کانادا چیست؟

ویزای مولتی کانادا یا چندگانه نوع خاصی از ویزا است که به دارنده ویزا اجازه ورود چندین‌ باره در یک بازه زمانی مشخص، به کشور دیگری می‌ دهد. با ویزای مولتی می‌ توانید با رعایت قوانین و مقررات به‌ دفعات در کشور مورد نظر رفت و آمد کنید.

به طور کلی مولتی کانادا، مجوزی است که از سمت دولت کانادا صادر شده و بر روی پاسپورت شما حک و چسبانده می‌شود. از آنجا که ویزای مولتی کانادا از نوع توریستی محسوب می‌شود، فرد دارنده این ویزا فقط حق دارد در مدت تعیین شده در کانادا اقامت موقت داشته باشد و حق اقامت دائمی در کانادا و کار در کانادا را به هیچ عنوان نخواهد داشت.

اگر برای اخذ ویزای کانادا اقدام کرده اید، احتمالا با اصطلاح ویزای مولتیپل کانادا، ویزای مولتی کانادا و یا ویزای ۵ ساله کانادا آشنا شده اید، اما این‌ که دقیقا این نوع ویزا، کاربرد آن، شرایط و مدارک آن چیست موضوعی است که سعی داریم در ادامه با هم گفت و گو کنیم.

برای ورود به کشور کانادا، در ابتدا باید برای اخذ ویزای کانادا اقدام کرد. انگیزه سفر متقاضی می تواند توریستی، گردشگری، دیدار اقوام و بستگان، ادامه تحصیل در کانادا و یا اهدافی مانند کار در کانادا و سرمایه‌گذاری و غیره باشد. امروزه افراد زیادی از این نوع ویزا استقبال می کنند و برای تهیه این نوع ویزا اقدام می کنند، چون کاربرد بیشتری دارد و مطمئن تر است.

انواع ویزای مولتی کانادا

انواع ویزای مولتی کانادا چیست؟

ویزای مولتیپل کانادا انواع مختلفی دارد. کانادا یک کشور مهاجرپذیر است و ورود به این کشور کار راحتی است، به شرطی که بتولنید بفهمید کدام یک از انواع ویزای کانادا برای شما مناسب است.

اگر شرایط و موقعیت ویزایی که برای آن درخواست داده‌ اید را داشته باشید، درخواست شما برای ورود به این کشور به راحتی و بدون دردسر پذیرفته می‌شود. ویزای مولتی کانادا در دو نوع موقت و دائم می باشد.

به طور کلی ویزاهای کانادا در دو نوع تقسیم می شوند، دائم و موقت که بعضی از آنها در بازه زمانی مشخص نیاز به تمدید دارند اما بعضی دیگر دائمی هستند و دریافت آن یعنی شما به طور دائم و همیشه اجازه ورود به کشور کانادا را دارید.

در دسته‌ بندی جزئی باید بگوییم ویزای موقت برای افرادی است که سعی دارند اقامت کوتاه مدت در این کشور را داشته باشند.

اعتبار ویزای کوتاه مدت برای پاسپورت ایرانی ۶ ماه است و برخی از آنها مجوز یک بار ورود را دارند و برخی دیگر چندین بار می توانند به کشور کانادا وارد شوند.

ویزای توریستی برای افرادی است که برای گردش و تفریح به کانادا می آیند. سوپر ویزا برای افرادی است که خانواده هایشان در کانادا اقامت دائم دارند. ویزای تحصیلی برای دانشجویانی است که برای دانشگاه های کانادا اپلای می شوند، صادر می‌شود تا در این کشور به تحصیلات خود ادامه دهند. ویزای تجاری برای افرادی است که برای تجارت و کار به خاک کانادا وارد می شوند و هر نوع از این نوع ویزا ها قانون و مقررات خاصی دارد و شرایط و مدارک خاصی را باید به سفارت تحویل دهید.

اگر شما دوستان عزیز به هر دلیلی می خواهید به این کشور وارد شوید، بهتر است قبل از اقدام به دریافت ویزا با ما در ارتباط باشید و از راهنمایی ها و اطلاعات کامل ما بهره مند شوید.

پیشنهاد می کنیم حتما با شرایط چگونگی اخذ ویزای شینگن نیز آشنا شوید

شرایط اخذ ویزای مولتی کانادا

شرایط اخذ ویزای مولتی کانادا

شرایط اخذ ویزای مولتی کانادا به این صورت است که کانادا یکی از کشورهای مهاجر پذیر است که امروزه افراد زیادی با فرهنگ و قومیت های مختلف به این کشور سفر می کنند. این کشور با وجود جاذبه‌های طبیعی و فرهنگی زیاد، سالانه گردشگران بسیاری را به سمت خود جذب می کند.

شما می توانید به صورت حضوری و آنلاین برای اخذ ویزای مولتی کانادا اقدام کنید اما در هر صورت برای انگشت نگاری باید به طور حضوری به سفارت مراجعه کنید. به طور کلی برای دریافت ویزای مولتی کانادا ابتدا باید افسر سفارت را قانع کنید که شرایط دریافت این ویزا را دارید، یعنی باید نشان دهید که از تمکن مالی خوبی برخوردار هستید و همچنین باید به افسر ثابت کنید که قبل از اتمام اعتبار ویزا و بازه شش ماهه آن از خاک کانادا خارج می شوید.

شما باید فردی تابع قانون و مقررات باشید و سابقه کیفری و جنایی نداشته باشید. در ضمن سلامتی روحی و جسمی شما نیز برای سفارت حائز اهمیت است و یک شرط لازم برای گرفتن این نوع ویزا محسوب می‌شود.

لازم به ذکر است بدانید که ساپورت مالی شما به حدی باید باشد که امکان برگشت به کشور مبدا را نیز داشته باشید.

مراحل اخذ ویزای مولتی کانادا

مراحل اخذ ویزای مولتی کانادا

مراحل اخذ ویزای مولتی کانادا نسبت به ویزاهای دیگر راحت تر است. به این صورت که درخواست ویزای مولتی کانادا به صورت آنلاین و با مراجعه به سایت نیز انجام می شود.

شما ابتدا باید حساب کاربری ایجاد کنید، فرم درخواست ویزای مولتی کانادا را تکمیل کنید، مدارک مربوط را آپلود کنید، هزینه های مربوط به انگشت نگاری و ویزا را پرداخت کنید و در مرحله بعدی نامه وقت انگشت نگاری برای شما صادر می شود که اهمیت زیادی برای سفارت دارد.

طی ۳۰ روز از زمان صدور نامه مهلت دارید برای مصاحبه با انگشت نگاری به کنسولگری مراجعه کنید، در مرحله بعدی مدارک نهایی را برای بررسی به سفارت ارائه دهید، برای دریافت پاسپورت جواب ویزا مجدد به سفارت مراجعه کنید، شما دوستان عزیز باید فرم های مربوط به ویزای این کشور را پر کنید، سپس مدارک را به همراه تاییدیه پرداخت هزینه های مربوط به انگشت نگاری و هزینه های ارزی را به سفارت این کشور تحویل دهید.

اگر قصد سفر با اعضای خانواده دارید فرم های مربوط باید توسط تک تک اعضای خانواده تکمیل شود. اگر شما دوستان عزیز می خواهید ویزای مولتی کانادا را دریافت کنید و با مراحل و شرایط آن آشنا نیستید، می توانید به وبسایت ما مراجعه کنید و با کارشناسان و متخصصین ما در این سایت هم صحبت شوید و هر نوع سوالی در این زمینه دارید از آنها بپرسید.

مدارک لازم برای اخذ ویزای مولتی کانادا

مدارک اخذ ویزای مولتی کانادا شامل موارد زیر است:

  • اصل پاسپورت با حداقل ۶ ماه اعتبار
  • اصل کلیه پاسپورت های قبلی که در آن ویزا درج شده است
  • ترجمه کارت ملی، شناسنامه، سند ازدواج در صورت همسفر بودن با همسر، گواهی اشتغال به تحصیل در صورت همراهی فرزندان
  • تکمیل فرم اطلاعات فردی و خانوادگی صدور ویزا
  • ترجمه اسناد ملکی
  • نامه تمکن بانک به زبان انگلیسی
  • گردش مالی سه ماهه حساب بانکی
  • گواهی سپرده بلند مدت در صورت داشتن گواهی خرید سهام یا اوراق بهادار
  • گواهی اشتغال به کار به زبان انگلیسی
  • ترجمه فیش حقوقی، لیست بیمه، حکم کارگزینی، آخرین لیست مالیاتی پرداخت شده
  • بلیط رفت و برگشت
  • رزرو هتل های محل اقامت در سفر
  • شرح برنامه سفر
  • ترجمه حکم بازنشستگی برای بازنشستگان، پروانه بهره برداری و جواز کسب برای مشاغل آزاد
  • یک قطعه عکس ۳.۵ در ۴.۵ جدید با زمینه رنگی سفید که مربوط به کمتر از یک سال پیش باشد.

توجه داشته باشید برای اخذ ویزای مولتی کانادا این مدارک که اشاره کردیم باید کامل باشد و کوچکترین نقصی در این مدارک باعث می شود، درخواست شما رد شود.

تمکن مالی برای اخذ ویزای مولتی کانادا

اکنون سعی داریم در مورد تمکن مالی ویزای مولتی کانادا توضیحاتی ارائه دهیم. متقاضی ویزای مولتی کانادا نمی تواند از شخص دیگری برای امرار و معاش خود پول بگیرد و باید توانایی پرداخت تمامی هزینه‌ های زندگی خود را قبل از دریافت حقوق و مزایای شغل جدید داشته باشد.

تمکن مالی از مهم ترین مدارک تاثیرگذار در تصمیم گیری افسر کنسولگری می باشد و باید ثابت کنید که از پس هزینه ها در کشور موردنظر بر می آیید. متقاضی اخذ ویزای مولتی کانادا با مدارک تمکن مالی خود باید به دولت کانادا اثبات کند که توان مالی خوبی دارد و از لحاظ تامین زندگی خود مشکلی ندارد.

نامه تمکن مالی باید توسط بانک صادر شود، در واقع تمکن مالی شامل مانده حساب شخص و سپرده‌ های بانکی می باشد. در تمکن مالی تمامی مبالغ به واحد ریال عنوان می‌ شوند.

اگر فرزند یا همسر همراه شما در کانادا اقامت داشته باشد، می توانید در صورت نیاز از منابع مالی آنها نیز استفاده کنید.

هزینه اخذ ویزای مولتی کانادا

هزینه اخذ ویزای مولتی کانادا

همه افراد در طول زندگی نگران هزینه ها هستند و قطعا شما هم به دنبال این هستید که بدانید هزینه اخذ ویزای مولتی کانادا چقدر است و چه تفاوتی با ویزا های دیگر دارد. در این مقاله به شما کمک می کنیم تا با هزینه اخذ ویزای مولتی بیشتر آشنا شوید.

هزینه ویزای مولتی کانادا، مجموعه هزینه ای است که برای انگشت نگاری، بررسی و دریافت مدارک می‌دهید. بعضی از مدارک مانند دریافت واچر هتل، بیمه نامه مسافرتی، بلیط هواپیما و غیره می‌باشد که به هزینه های شما اضافه می شود.

اگر شما عزیزان به صورت شخصی قصد اخذ ویزای مولتی کانادا را دارید، قیمت آن ۱۰۰ دلار و هزینه انگشت نگاری ۸۵ دلار است. بنابراین ما به شما توصیه می کنیم از کارشناسان مجرب در این زمینه کمک بگیرید تا در وقت و هزینه خود صرفه جویی کرده باشید.

 

مزایای ویزای مولتی کانادا

مزایای ویزای مولتی کانادا

مزایای ویزای مولتی کانادا را می توانیم در چندین نمونه بیان کنیم، بنابراین مزایای ویزای مولتی کانادا بسیار زیاد است که امروزه از این نوع ویزا به فراوانی استفاده می کنند و متقاضیان زیادی دارد.

از مزایای این نوع ویزا می توان رفت آمد بدون محدودیت به کانادا را نام برد، یعنی بدون تمدید سالانه از این نوع ویزا می توانید تا پایان اعتبار پاسپورتتان استفاده کنید. از مزایای دیگر ویزای مولتی کانادا این است که برای ارزیابی شرایط زندگی و کار در کشور کانادا ویزای مولتی گزینه مناسبی خواهد بود، چون تا اتمام اعتبار ویزا وقت دارید موقعیت خود را بسنجید و کار و ویزای خود را ثبت کنید و با دید بهتری برای آینده خود نسبت به اقامت دائم در این کشور اقدام کنید.

از مزایای دیگر ویزای مولتی کانادا این است که به راحتی می توانید سابقه سفرتان را قوی کنید تا در نهایت برای ویزا های معتبر مانند ویزای شینگن اقدام کنید.

از مزایای دیگر این ویزا هزینه کم و به صرفه بودن این ویزا است. شما با هزینه کمتری می توانید درخواست ویزای مولتی کانادا را داشته باشید.

اگر شما دوستان عزیز قصد شرکت در دوره‌های آموزشی کوتاه مدت شش ماهه را دارید، می توانید از این نوع ویزا استفاده کنید و این نوع ویزا می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. همچنین با این ویزا از تمام مرزها و در زمان دلخواه خود می توانید به خاک این کشور وارد شوید و محدودیت ندارد.